اس ام اس حکیمانه

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم ... او خطاهای مرا و من لطف اورا....!

.



رسیدن به خدا

عین بازی "مار پلّه" است...
تا کمی نزدیکش می شویم
نیش می خوریم از گناه و....
چندین خانه ، عقبگرد...

.



اعتمادم را خرج دیگران کردم

بی اعتمادیم به خدا رسید!!

.


خدایـــا
گفتم دست خالی،زشت است
مهمانی رفتن!!
دست پُر آمده ام
دستی پُر از گنـاه
چشمی پُر از امیـد
بمانم یا برگردم؟!؟

.



عشق نخستین گام به سوی خداست و تسلیم آخرین گام .... و این دو گام کل سفر است.


.



دست هایم به آرزوهایم نمی رسند

آرزوهایم بسیار دورند
ولی درخت سبز صبرم می گوید
امیدی هست ، خدایی هست
این بار برای رسیدن به آرزوهایم
یک صندلی زیر پایم می گذارم
شاید این بار
دستم به آرزوهایم برسد

.



تا خجالت کشید از گناه

قبل از گفتن ببخشید
بخشیدش.

.



همه فکر میکنند ... چون گرفتارند به خــــــــــــــدا نمی رسند اما ... چون به خـــــــــــدا نمی رسند گرفتارند ...


.



کسی که بهشت را بر زمین نیافته است

آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است....



خدایا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک
ولی جالب اینجاست که ....
تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ؛
ولی من به این کوچکی تو را فراموش میکنم . . .

.



من خدا را در نگاه آنانی دیدم که خود نیازمند محبت بودند

ولی باز محبت می کردند...

.



الهی ...

اگر تو دستهای مرا بگیری ، دیگر هیچکس مرا دست کم نمیگیرد ...

.



گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند

شاید چون آرزوهایم بلندند ...
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست ؛ چون خدایی هست ...

.



اگر خدا دستور می داد

شیطان را سجده کنیم
چه می کردیم؟!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:اس ام اس حکیمانه,
ارسال توسط حسن هوشمند

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1